Összes oldalmegjelenítés

2012. január 24., kedd

Újra kosárban

Mivel a motor váza és a sárvédők látszólag szépen álltak a motoron, szétszedtem az egészet, ezúttal apró alkatrészeire. Négy kupacba válogattam a sok elemet:


  1. Ami homokszórásra megy, majd utána fényezésre (ez a legnagyobb mennyiség)

  2. Ami krómozásra megy, és előtte le kell maratni esetleg a meglévő krómot

  3. Amit barnítani vagy galvanizálni kell (ezt én fogom előkészíteni - csiszolás és rozsdátlanítás)

  4. Ami vélhetően majd a kukában landol egyszer, de amíg a motor össze nem áll, nem dobom ki (csavarok, alátétek, kis rugók, egyebek...)

A motorhoz két komplett kereket kaptam, és egy felnit. Az első komplett kerék felnije nagyon rozsdás, használhatatlannak tűnik. A hátsó viszont szép. A plusz felni nem szintén elég rozsdás. Viszont apunak volt még egy negyedik felnije, az, bár kicsit kalapáltak már rajta, de egész jó állapotú. A három legjobb felnit beadom a homokszóróhoz, majd kiderül, milyenek, ha visszakapom őket.


A napokban remélem, hogy beadhatom a homokszóróba a sok alkatrészt és kezdetét veheti a felújítás látványos része! Közben Bubó is haladt a blokkal, a főtengely már a felújítóban van, a blokk alumínium alkatrészei pedig a gyöngyözőben. Egy pár héten belül talán már láthatom is milyen! Aztán fúrás, és összeszerelés jön majd, és nemsokára vadonatúj szíve lesz a kis Csepelnek!


Egy szó, mint száz, szépen halad a felújítás, sőt, igazából most indult el igazából. Ja, és beiratkoztam a motoros iskolába is! január-februárban KRESZ, márciustól pedig jön a gyakorlat! Izgalmas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése