Az elmúlt időben nem sokat haladtam mindenesetre... mint említettem, találtam egy eredeti, használatlan hátsó sárvédőt és más eredeti alkatrészeket, ezek közül ma a sárvédőt mutatom meg:
Sajnos, bár eredeti, és hibátlan, de sok karcolás van rajta, így biztosan fényezni kell majd...
A karcolások azonnal rozsdásodni kezdenének, amint használatba kerülne a motoron...
Egy kép az eredeti arany csíkozás vastagságáról: kb. 3,5 mm.
Milyen messze fut a sárvédő szélétől a csík: kb. 1,9 cm-re.
Milyen messze fut a sárvédő hátuljánál a szélétől: 5-6 mm-re.
A rögzítéseken is látszik, teljesen használatlan, a sárvédő első részén végig lefut a csík.
Belül még megvan a minőség ellenőrzés pecsétje!
Ugyanez közelebbről:
A szép új alkatrészek nézegetése után ideje nekilátni annak a kupacnak, ami felújításra vár. A hátsó teleszkóppal kezdtem, amit külön vettem szintén börzén. Több alkatrész van hozzá, mint kellene, de vannak közte használhatatlan darabok is...
Egy kiadós motor tisztítő folyadékos sikálás után így fest a rugó. A kopásokon látszik, ez nem egy használatlan darab...
Mondom, nem sok ez, de nem kapkodom... folytatom a maradék alkatrésszel, utána pedig talán már össze is rakom a teleszkópot, hogy hogy áll a vázban. Aztán a másik nagyon mocskos alkatrész, az első teleszkóp következik... folyt. köv.
Tényleg újrafested a gyári új sárvédőt?
VálaszTörlés